رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا صبح امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

شکست غیر منتظره لس آنجلس لیکرز در غرب / پیروزی دلچسب تورنتو و بوستون مقابل حریفانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا  (NBA) صبح امروز  با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری و دنبال شد. تیم بسکتبال ممففیس گریزلیز موفق شد با نتیجه ۱۱۵ - ۱۰۷  از سد مینه سوتا بگذرد و ششمین بردش در رقابت‌های فصل جدید را به دست آورد. ممفیسی‌ها خیلی خوب رقابت‌های فصل را آغاز نکردند و تیم سیزدهم کنفرانس شرق هستند.  

دیگر دیدار امروز هم مصاف تیم‌های بوستون و نیویورک در کنفرانس شرق بود، سلتیک که چندی پیش با چند باخت صدر جدول را از دست داده بود در بازی امروز موفق شد با نتیجه ۱۱۳ - ۱۰۴ برنده بازی باشد  و چهاردهمین برد فصل را به دست بیاورد و جایگاهش را بهبود ببخشد. آن‌ها حالا تیم چهارم کنفرانس شرق هستند و شرایط خوبی دارند.  

لس آنجلس لیکرز در مهم‌ترین دیدار کنفرانس غرب، بر خلاف انتظار‌ها ظاهر شد و در حالی که انتظار می‌رفت به سادگی هجدهمین برد خود را کسب کند با نتیجه ۱۱۴ - ۱۰۰ به دالاس باخت. البته آن‌ها با همین نتیجه هم صدرنشین کنفرانس غرب هستند و حاشیه امنی دارند.  

تیم بسکتبال دیتروید هم در یک دیدار انتهای جدولی به مصاف سن آنتونیو رفت و توانست هفتمین بردش در بیستمین بازی فصل را به دست بیاورد. آن‌ها حالا شرایط بهتری نسبت به قبل دارند. پنجمین بازی امروز هم میان تیم‌های بسکتبال اوکلاهاما و نیواورلان بود، این دیدار هم میان تیم‌هایی بود که در این فصل خیلی عملکرد خوبی نداشتند، این بازی در نهایت با نتیجه ۱۰۷ - ۱۰۴ به سود اوکلاهاما به پایان رسید.  

یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز هم مصاف تیم‌های بسکتبال تورنتو رپتورز و یوتا بود، کانادایی‌ها در این بازی خوش درخشیدند و توانستند با نتیجحه ۱۳۰ - ۱۱۰ برنده بازی باشند و به رتبه دوم کنفرانس شرق برسند. اورلاندو هم در دیگر بازی که البته آسان بود توانست با نتیجه ۱۰۰ - ۹۶ گلدن استیت را ببرد و جایگاهش در جدول رده بندی را بهبود ببخشد.  

آخرین دیدار هم میان تیم‌های بسکتبال لس آنجلس کلیپرز و واشنگتن در کنفرانس غرب بود که با نتیجه ۱۵۰ - ۱۲۵ به سود لس آنجلسی‌ها به پایان رسید.  

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا  (NBA) بامداد و صبح فردا با برگزاری ۶ دیدار دیگر پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان لیکرز و شکست نزدیک بوستون مقابل دنور

پیروزی نزدیک اوکلاهاما برابر میلواکی / زور تورنتو به لس آنجلس لیکرز نرسید

پیروزی نزدیک شارلوت مقابل دیترویت / ادامه صدرنشینی لس آنجلس لیکرز و میلواکی در کنفرانس های غرب و شرق


انتهای پیام/ 

نتایج رقابت های بسکتبال  NBA 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.