مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از توقیف کامیون دام قاچاق در خاتم تا دستگیری ۲۰ سارق حرفه در یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران پلیس شهرستان خاتم هنگام گشت زنی و کنترل محور هرات_مهریز به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۰ راس گوساله، فاقد هرگونه مدارکی دامپزشکی کشف که کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه این دام‌ها از جنوب کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و محموله‌های کشف شده تحویل دامپزشکی شد.

دستگیری سارق خودرو در میبد

 سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد، گفت: در پی وقوع سرقت خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

موسوی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفی به شناسایی سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

او ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده، به ۶ فقره طرقت خودرو در ززد و دیگر استان‌ها اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان به مالکان وسایل نقلیه، توصیه کرد: اتومبیل خود را به فقل مرکزی، دزدگیر، فقل پدال، فقل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند تا مجرمان نتوانند به نیت شوم خود برسند.

سارقان حرفه ای در دام پلیس

 سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: ماموران انتظامی این شهرستانبه منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاری کاهش کنترلی سرقت، در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با تلاش ماموران پلیس، طی هفته گذشته تعداد ۲۰ نفر سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده و ۷۱ فقره سرقت در شطح شهر یزد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: متهمان دستگیر و  روانه دادسرا شدند.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان، هشدار‌های پلیس در رابطه به پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در مبارزه با سرقت یاری کنند.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار