نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره نیاز به تبلیغات پر هزینه نیست چراکه قسمت بسیاری از کار‌های خود را انجام داده‌ام وقطعاً مردم خدمت‌گزار واقعی را می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سیدمهدی فرشادان بعد از ظهر امروز در حاشیه ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: هرکس که یک دوره تجربه نمایندگی مجلس را داشته باشد، قطعاً براساس برنامه‌ریزی یک سری برنامه برای خود دارد، که برای دور‌های بعدی بهتر به اجرا درآورد.

وی افزود: برنامه‌ها و اقدامات خوبی در این دوره انجام شده و امیدوارم بتوانم ادامه آن‌ها را نیز که به زمان بیشتری نیاز است، به خوبی پیش ببرم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس عنوان کرد: در طول این دوره با تلاش و پیگیری‌های خود، تا هر اندازه که توانسته، کار‌های عقب‌افتاده و نیاز جامعه را انجام داده و قطعاً مردم خدمت‌گزار واقعی خود را می‌شناسند.

وی بیان کرد: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی آنچنان قوی هستند که مو را از ماست می‌کشند و این را دلیل بر بی‌اخلاقی‌های رقبای خود دانسته که این‌گونه مباحث را در جامعه رواج می‌دهند.

فرشادان اظهار داشت: این دوره نیاز به تبلیعات پر هزینه نیست چراکه قسمت بسیاری از کار‌های خود را انجام داده و اکنون از عملکرد خود دفاع دارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.