تیم فوتسال میراث فرهنگی خوزستان با شکست تیم ستاد مرکزی وزارت میراث فرهنگی به دیدار پایانی نخستین دوره مسابقات کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مرحله نیمه ‎نهائی این رقابت‎ها، تیم فوتسال میراث فرهنگی خوزستان به مصاف تیم ستاد مرکزی وزارت میراث فرهنگی کشور رفت که این دیدار در وقت‎های قانونی و اضافی با حساب یک بر یک به پایان رسید. گل تیم خوزستان در وقت‎های قانونی را پدرام بهداروند به ثمر رساند.

۲ تیم سپس برای راهیابی به دیدار پایانی، شانس خود را در ضیافت پنالتی‎ها امتحان کردند که در پایان این تیم خوزستان بود که با برتری ۳ بر یک به فینال رقابت‎ها راه یافت. پدرام بهداروند، عدنان چنانی و مصطفی حیدری‎نسب پنالتی‎های خود را به گل تبدیل کردند؛ ضمن این‎که پنالی دوم تیم حریف نیز توسط اسد عبادی سنگربان تیم خوزستان مهار شد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم گلستان میزبان رقابت‎ها از سد تیم مازندران گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

به این ترتیب، تیم خوزستان با کسب این پیروزی ارزشمند، در دیدار فینال حریف تیم گلستان شد و تیم‎های ستاد مرکزی وزارت میراث فرهنگی و مازندران نیز برگزارکننده دیدار رده‎بندی خواهند بود.

در خور ذکر است میراث فرهنگی خوزستان تا رسیدن به فینال رقابت‎ها، تیم‎های زنجان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ستاد مرکزی را از پیش رو برداشته است.

دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری کشور میان تیم‎های خوزستان و گلستان، پنج‎شنبه ۱۴ آذرماه ۹۸ ساعت ۱۸ با حضور علی‎اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و سایر مدیران‌کل ستادی و استان‎های تابع وزارتخانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

حضور موفق تیم فوتسال میراث فرهنگی در مسابقات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.