مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل در جذب نوآموزان رتبه ۶ کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه تا کنون ۱۸ هزارو ۵۶۸ نوآموز در سیستم سناد ثبت نام شده است، گفت: با جذب ۸۸ درصد از نوآموزان، استان اردبیل در این حوزه رتبه ۶ کشوری را به خود اختصاص داده است.

او به ساماندهی و مدیریت انسانی در سالتحصیلی ۹۸-۹۹ اشاره کرد و اظهار داشت: با تدابیری که در استان اندیشیده شد، خوشبختانه در سال تحصیلی جدید ساماندهی نیروی انسانی بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شد و در این راستا برای تامین کمبود نیروی انسانی ۳۰۳ نفر بعنوان حق التدریس وارد چرخه آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر تقویت درآمد‌های اختصاصی در مناطق و نواحی گفت: درآمد‌های اختصاصی منبع پایداری است که می‌توان بدان تکیه کرد که بحمدالله استان اردبیل موفق به افزایش این منبع مالی در چند سال اخیرشده است.

ناصری به تعامل اثربخش آموزش و پرورش با حوزه‌های مختلف در مناطق و نواحی اشاره کرد و بیان داشت: در سایه این تعاملات است که آموزش و پرورش در تمامی برنامه‌ها می‌تواند از حداکثر ظرفیت نهاد‌ها استفاده کند.

او از برگزاری اجلاس سراسری نماز در ۲۱ آذرماه به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: در شهرستان‌های نمین، خلخال، مشگین شهر و بیله سوار نیز اجلاس شهرستانی نماز در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه پوشش تحصیلی استان در دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول بالاتر از میانگین کشوری است، عنوان کرد: بایستی تلاش برای ارتقا پوشش تحصیلی در دوره متوسطه دوم نیز مضاعف شود.

ناصری در ادامه با تاکید بر ایجاد انگیزه در بین معلمان بعنوان اساس روابط انسانی گفت: سعی کنیم در بازدید‌های دوره‌ای نقش مشاوره‌ای داشته باشیم و سطح تحمل خود را بالا ببریم تا روابط انسانی مثبتی برقرار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.