جهزیه‌هایی اهدایی رهبری به نوعروسان نیازمند زرندیه تحویل شد.

جهیزیه‌های هدیه رهبر در خانه نوعروسان نیازمند زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای کمک به زوج‌های نیازمند ۷۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به نوخانمان‌های استان مرکزی تحویل شده که در این رابطه ۹ سری دیگر هم به زوج به نو عروسان مدد جوی بهزیستی این شهرستان تحویل شد.

این ۹ سری جهیزیه با حضور امام جمعه شهرستان زرندیه و نماینده قرارگاه محرومیت زدائی سپاه در شهرستان زرندیه و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و عموم مردم نمازگزار بعداز برپائی نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرمامونیه محل برپائی نماز جمعه هدا شد.

از ابتدای سال تا کنون ۷۰۰ سری جهیزیه نوعروسان نیازمند اهدائی رهبر معظم انقلاب در سطح استان مرکزی توزیع شده که این امر خداپسندانه به توفیق الهی تا پایان سال به هزارسری جهیزیه خواهد رسید و به محرومین و مستضعفین اهدا خواهد شد.

سی و یکم مرداد ماه امسال هم همزمان با ولادت امام موسی بن جعفر (ع) ۳۰ جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان و نوعروسان نیازمند اهدا شد.

سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهدا اصفهان گفت: این جهیزیه شامل ۱۲ قلم از کالا‌های ضروری و اصلی زندگی همچون یخچال، گاز، فرش، ظروف آشپزخانه، جاروبرقی، پتو، پنکه و بخاری است که در راستای محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان، محرومان و امنیت پایدار در جامعه، به زوج‌های جوان اهدا شد.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار