رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان از افزایش بیش از ۱۱ درصدی تردد، در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  بهمنی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان گفت: با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده‌های ترافیک عبوری، میانگین تردد روزانه هشت ماهه ابتدای سال گذشته، ۱۸۹۶ وسیله نقلیه به ازای هر محور بوده که این فاکتور در هشت ماهه ابتدای امسال به بیش از ۲۱۱۰ وسیله نقلیه رسیده که افزایش بیش از ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: نتایج برگرفته از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌های استان ساعات اوج سفر‌های ماه گذشته را در بازه زمانی ساعات ۱۵ تا ۱۸ نشان می‌دهد.
بهمنی گفت: از ابتدای پاییز بیش از ۸۷۰ هزار وسیله نقلیه وارد و بیش از ۸۸۰ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که بطور میانگین حدود ۳۰ درصد از این حجم تردد را ناوگان سنگین جاده‌ای به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان  ادامه داد: بیشترین حجم سفر‌های ورودی به استان از ابتدای پاییز بترتیب با مبدأ استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اصفهان و بیشترین حجم سفر‌های خروجی از استان نیز به مقاصد همین استان‌ها بوده است.

او با اشاره به اینکه در هشت ماهه ابتدای امسال بیش از ۷۸ هزار مورد در محور‌های استان ثبت تخلف سرعت داشتیم اظهار کرد: اعمال قانون رانندگان متخلف بصورت هوشمند بوسیله بیش از ۵۰ سامانه‌ی ثبت تخلف سرعت این مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.