در پایان سه روز رقابت نوزدهمین جشنواره استانی تتاتر پسامهر در فسا ۱۰ اثر انتخاب و به مرحله نهایی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شکر، دبیر اجرایی نوزدهمین جشنواره استانی تتاتر پسا مهر گفت: امسال از ۸۰ اثر ارسالی به دبیر خانه این جشنواره پس از دو مرحله بازبینی ۱۰ اثر از شهر‌های فسا، نی ریز، خنج، کازرون، مرودشت، استهبان و شیراز انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

او، بیان کرد: در این جشنواره ۱۵۰ هنرمند از سراسر استان فارس در قالب این ۱۰ اثر منتخب در دو سالن خانه تئاتر و سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند که به دلیل کمبود فضا هر اثر فقط یکبار اکران شد.

شکر، یکی از ویژگی‌های این جشنواره را داوری بهزاد فراهانی پیشکسوت، بازیگر تتاتر و تلویزیون برشمرد و افزود: در این جشنواره پس از پایان هر اجرا اثر به داوری و نقد و بررسی گذاشته میشد.

مسئول انجمن نمایش شهرستان فسا اضافه کرد: با توجه به کیفیت آثار در این جشنواره بیش از ۳ هزار نفر لحظه به لحظه از نزدیک به صورت رایگان از این آثار دیدن نمودند.

در پایان این جشنواره نمایش کنج دنج از مرودشت، خاطرات سرهنگ از فسا، نمایش تردید از نی ریز به عنوان نمایش‌های برتر جهت شرکت در جشنوار ملی مهر کاشان برای اجرای عموم در تهران انتخاب شدند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار