نشست مجمع اتحادیه دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس برگزار می‌شود.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس میزبان مجمع اتحادیه دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: این نشست به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور دبیران انجمن‌های علمی دانشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در رشته‌های معماری و شهرسازی، عمران و حسابداری در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۲۰ و ۲۱ آذر ۹۸ در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز با شرکت بیش از ۱۵۰ دانشجو آغاز می‌شود.

نادر امیدوار افزود: علاوه بر برگزاری مراسم افتتاحییه، سمینار کارآفرینی و رویداد‌های شتاب دهنده با محوریت آشنایی با استارتاپ‌ها و اکوسیستم استارتاپ، سمینار کارآفرینی و رویداد‌های شتاب دهنده با محوریت تیم سازی برگزار می‌شود.

او بیان کرد: زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، بازدید از بافت تاریخی و فرهنگی شیراز، تجلیل از دبیران سابق اتحادیه انجمن‌های علمی، معرفی انجمن‌های فعال دانشکده فنی و حرف‌های شهید باهنر و همچنین کارگاه‌های اشتغال این دانشکده به عنوان مرکزیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، از دیگر برنامه‌های نشست دو روز مجمع اتحادیه دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در شیراز به شمار می‌رود.

برگزاری سمینار کارآفرینی و مدیریت، سمینار بررسی تغییرات اخیر استاندار‌های حسابداری ایران و IFRS، انتخابات شورای مرکزی و اهداء ابلاغ دبیران اتحادیه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده نشست مجمع اتحادیه دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور است.

براساس این گزارش، با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، با ابلاغ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از مجموع اتحادیه انجمن‌های علمی شش گانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور مسئولیت دبیرخانه انجمن‌های علمی سه رشته از جمله معماری و شهرسازی، عمران و حسابداری به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس واگذار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار