سعید نمکی گفت: ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های بهداشتی و درمانی اولویت وزارت بهداشت است تا بتوانیم سطح خدمات به مردم را ارتقا دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه وزارت بهداشت در هفته ۵۰ پروژه درمانی و بهداشتی را در سطح کشور با نیم‌نگاهی ویژه به مناطق محروم افتتاح می‌کند گفت: تا اردیبهشت ۹۹ تعداد کل پروژه‌های افتتاح‌شده به یک‌هزار مورد خواهد رسید.

او بابیان اینکه ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های بهداشتی و درمانی اولویت وزارت بهداشت است تا بتوانیم سطح خدمات به مردم را ارتقا دهیم افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در این زمینه و در سفر به شرق استان سمنان رخ داد این بود که خوشبختانه توانستیم شبکه بهداشت و درمان میامی را مستقل کنیم.

نمکی بابیان اینکه مرکز جامع خدمات سلامت کالپوش میامی نیز به‌صورت ۲۴ ساعته ازاین‌پس خدمات مطلوبی به بیماران خواهند داد، گفت: استقرار این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته می‌تواند کمک کند تا از سفر مردم کالپوش به میامی و شاهرود جلوگیری شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: امروز توانسته‌ایم در حالی شاهد افتتاح دو طرح بزرگ شامل اورژانس و مرکز ناباروری در شاهرود باشیم که ان شاالله در سفر آتی که به‌زودی خواهد بود طرح‌های دیگری نیز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شرق استان سمنان افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.