با آمار‌های اعلام شده از سوی شبکه نتفلیکس بازدید فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» از ۲۶ میلیون بازدید عبور کرده است.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، نتفلیکس داده‌هایی را از میران تماشای «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی منتشر کرده است که نشان میدهد این فیلم مافیایی در هفته نخست نمایش خود ۲۶.۴ میلیون نفر از مخاطبان جهانی شبکه نتفلیکس، حداقل به تماشای ۷۰ درصد از این فیلم سینمای نشسته اند.

نتفلیکس انتظار دارد ۴۰ میلیون از صاحبان حساب در این شبکه در ۲۸ روز اول نمایش این فیلم بیش از نیمی از آن را تماشا کنند. «مرد ایرلندی» در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) پس از اکران کوتاه و مدت محدود در چند سینما از شبکه نتفلیکس منتشر شد.

هفته گذشته نیز تخمین‌هایی در مورد مخاطبان این فیلم سینمایی اعلام شده بود که ۱۷.۱ میلیون مخاطب به صورت فردی دقایقی از این فیلم را در پنج روز مشاهده کرده اند و میزان مخاطبان در هر دقیقه نیز ۱۳.۲ میلیون مخاطب ثبت شده بود.

به گفته یک سایت آماری در تاریخ، آغاز نمایش این فیلم (۲۷ نوامبر)  حدود ۱۸ درصد از مخاطبان این فیلم سینمایی فیلم را به اتمام رسانده اند که در مقایسه با فیلم «جعبه پرنده» آمار مشابهی را ثبت کرده و موفق تر از فیلم «ال کامینو: یک فیلم برکینگ بد» (۱۱ درصد) بوده است.

گفته می‌شود مارتین اسکورسیزی از آمار و ارقام فیلم مافیایی اش راضی است. طبق اعلام نتفلیکس، «مرد ایرلندی» نسبت به فیلم سینمایی «جعبه پرنده» مخاطبان کمتری داشته است چرا که طبق گفته‌ها این فیلم در هفته نخست توسط ۴۵ میلیون نفر دیده شده و در پایان چهار هفته نیز به ۸۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

«مرد ایرلندی»، اما برنده بزرگ این شرکت استریم در جوایز گلدن گلوب بود چرا که به تنهایی پنج نامزدی را برای این شبکه کسب کرده است.

با پایان سه چهارم از سال ۲۰۱۹ نتفلیکس ۶۰ میلیون نفر مخاطب داخلی دارد و در مجموع جهانی نیز ۱۵۸ میلیون نفر دنبال کننده‌های این شبکه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار