مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ذخیره سازی ۱۰ هزار تن شن و ماسه به منظور مدیریت بهینه راه‌ها در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در مراسم آغاز طرح زمستانه راهداری استان گفت:با توجه به ذخیره سازی  ۱۰ هزار تن شن و ماسه در راهدارخانه های استان امید است زمستانی بی خطر را داشته باشیم.

او با شاره به آماده باش ۲۹۱ پرسنل راهدار در این طرح، افزود: ۳۳دستگاه ماشین آلات سبک راهداری زمستانی، ۳۰ دستگاه نمک پاش و برف روب و ۳۶ دستگاه گریدر و ۲۵ دستگاه لودر پیش بینی شده است.

شهامت طول راه‌های استان را ۱۱ هزار کیلومتر دانست، بیان کرد: سعی شده آسیب‌های سیل در سطح جاده‌ها را رفع کنیم که برخی مناطق به اتمام رسیده و برخی دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اجرایی شدن ۱۰ مورد از آبنما ها به پل تا پایان سال،ادامه داد: با مصرف ۷ هزار تن قیر بیش از ۱۴۰هزار تن آسفالت در راه‌های استان کار شده است.

او از مردم استان خواست از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعیه‌های وضعیت راه‌های استان را جدی بگیرند و تجهیزات زمستانی را در صورت تردد در جاده‌ها همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.