مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد، گفت:هدف از برگزاری این همایش تشکیل یک جلسه‌ی عمومی از تمامی مراکز غیر دولتی جهت انتقال تجارب و گرامیداشت تقویمی است.

 غلامرضا بهراد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: با توجه به اینکه در هفته پاسداشت تقویمی مراکز و مدارس غیر دولتی قرار داریم یکی از مباحث ما در آموزش و پرورش ایجاد انگیزه و انگیزه سازی بسیاری از نیرو‌های مراکز و مدارس غیر دولتی است و ما باید بتوانیم حوزه بهره وری را در آموزش و پرورش افزایش دهیم.


او تصریح کرد: برای افزایش بهره وری در سیستم آموزش و پرورش برنامه‌هایی از جمله برگزاری همایش‌ها و جشن‌های مفرح جهت انتقال تجارب در نظر گرفته ایم که به همین منظور سبب افزایش تنوع و فراگیری بهتر درس در مدارس می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد گفت: تمامی معلمانی که در این حوزه شاغل اند علاوه بر مدیران، معاونان، کادر مدرسه و موسسان در این همایش حضور دارند.

بهراد افزود: حمایت ما از این مدارس مجزا از مدارس دیگر نیست و تنها تفاوت آن با سایر مدارس در کد پرسنلی و حقوق آن‌ها است که اگر این موارد را فاکتور بگیریم همه ما در یک خانواده آموزش و پرورش انجام وظیفه می‌کنیم.
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.