مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی گفت : به مناسبت هفته پژوهش جشنواره تجلیل از ۶۲ پژوهشگر و فناور برتر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یاسر شهبازی مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی در کارگروه آموزش و پژوهش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز هفته پژوهش، گفت : از چندی پیش به منظور برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران وفناوران برتر استان، مکاتباتی را با دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی استان انجام دادیم تا پژوهشگران و فناوران برترشان را به ما معرفی کنند.

او گفت : پس از ورود ۹۳ پرونده به کمیته علمی این جشنواره، از میان این تعداد کاندیدا، در نهایت ۵۳ نفر انتخاب شدند تا به عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی و تجلیل شوند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: از این تعداد پژوهشگر منتخب ۱۲ نفر از دستگاه‌های اجرایی مختلف و مابقی نیز از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان هستند.

او در خصوص انتخاب فناوران برتر گفت: برای انتخاب فناوران برتر هم ۹ سهمیه در استان داشتیم و رایزنی‌هایی را با دستگاه‌های اجرایی و مراکز رشد استان کردیم تا کاندیدا‌های خود را به ما معرفی کنند.

شهبازی زمان برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان را چهارم دی ماه و محل آن را دانشگاه رازی اعلام کرد.

بهرام صفری رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس استان طی روز گذشته، گفت: در این هفته بنا به درخواست دانشگاه‌های استان بازدید دانش آموزان را از دانشگاه‌ها نیز خواهیم داشت تا آن‌ها با فضای پژوهش و تحقیق بیشتر آشنا شوند.

او از برگزاری سه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دانش آموزان استان در هفته پژوهش خبر داد و گفت: این سه نمایشگاه در سه ناحیه آموزشی استان برپا شده و دستاورد‌های برتر دانش آموزی این نمایشگاه‌ها در نمایشگاه استانی هفته پژوهش به نمایش درخواهد آمد.

صفری با بیان اینکه تعدادی از فرهنگیان استان کار‌های پژوهشی انجام می‌دهند، گفت: در نظر داریم تا چهارشنبه این هفته طی مراسمی از پژوهشگران فرهنگی استان تجلیل کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.