دبیر کمیته نمایشگاه ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معصومه خان احمدی دبیر کمیته نمایشگاه ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان کرمانشاه از دوم تا چهارم دی در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار خواهد شد.

او گفت : در نمایشگاه امسال ۲۳ دستگاه، مرکز آموزش عالی و واحد‌های فناور تحت نظر پارک علم و فناوری استان دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه یکسال اخیر خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به برگزاری برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه یک غرفه ویژه دانش آموزان خواهیم داشت که در آن بازی‌های فکری، سرگرمی، انیمیشن و ... نمایش داده می‌شود.

او گفت: طبق برنامه ریزی‌انجام شده این غرفه هر روز در چهار نوبت پذیرای حضور دانش آموزان کرمانشاه خواهد بود و در هر نوبت هم ۷۰ دانش آموز می‌توانند از غرفه بازدید داشته باشند.

خان احمدی گفت: برپایی کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است که در حوزه‌های مختلف به ارائه آموزش‌هایی درخصوص پژوهش و فناوری می‌پردازد.

او بابیان اینکه به منظور استقبال گسترده‌تر اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه برنامه‌های تبلیغاتی خوبی در نظر گرفته شده، گفت: در نظر داریم پای عموم مردم و دانش آموزان را به این نمایشگاه باز کنیم، برای همین علاوه بر تبلیغاتی که در رسانه‌ها و فضای مجازی خواهیم داشت، تبلیغاتی را در سطح شهر داریم که از فردا شروع می‌شود.

او ساعت بازدید از این نمایشگاه را از ۹ صبح تا ۱۷ عصر اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.