در نسخه این هفته به موضوع انتصاب فامیلی در وزارت بهداشت و بردن وسایل آزمایشگاه بیمارستان به جای طلب پرداختیم.

از طلبکاری که وسایل آزمایشگاه بیمارستان را برد تا انتصاب فامیلی در وزارت بهداشتبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در نسخه این هفته سراغ انتصاب یک آقازاده در وزارت بهداشت، استخدام تکنسین های سلامت دهان و دندان، پوشش بیمه ای خدمات مشاوره و روانشناسی و بردن وسایل آزمایشگاه یک بیمارستان به جای طلب رفتیم.

ماجرای انتصاب یک آقازاده‌ در وزارت بهداشت

پای آقازاده‌های جدید به وزارت بهداشت باز شد، این خبری بود که چند روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد.

مشاور وزیر بهداشت طی حکمی پسر خود را به عنوان دستیار خود منصوب کرده بود اما بعد از رسانه‌ای شدن این ماجرا معاون توسعه وزارت بهداشت طی یک ابلاغیه‌ای انتصاب آقازاده‌ها در وزارت بهداشت را ممنوع کرد.

وعده استخدام تکنسین های سلامت دهان و دندان

پیرو موضوع قبل که به راحتی برخی در وزارت بهداشت سمت می‌گرفتند، فیلمی از فارغ‌التحصیلان تکنسین‌ رشته دهان و دندان در کنار هیئت همراه وزارت بهداشت منتشر شد. طبق تعهدی که به این فارغ التحصیلان داده شده بود، این افراد باید استخدام شوند اما خبری از استخدام نیست.

کیانوش جهان پور سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  در این باره اظهار کرد: با دستور وزیر بهداشت این موضوع در دست بررسی قرار گرفته است و این عزیزان در شبکه ارائه خدمت مناطق محروم در سال ۹۸ و ۹۹ به کار گرفته شوند.

البته این اولین باری نیست که سراغ این موضوع رفتیم و همچنان تا به نتیجه رسیدن وضعیت استخدام پیگیر خواهیم بود.


بیشتر بخوانید : آخرین جزئیات پرونده جاسازی قرص در کیک‌های خوراکی


پوشش بیمه ای خدمات مشاوره و روانشناسی

طبق برنامه ششم توسعه بیمه پایه و تکمیلی باید هزینه روانشناسی و مشاوره را پوشش دهد اما این اتفاق صورت نگرفته است و محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گفت: این موضوع را به آقای لاریجانی اطلاع رسانی کردم و خواستار اجرای طرح ورود حوزه روانشناسی به بیمه کشور شدم و امیدوارم تا پایان مجلس دوره یازدهم این امر محقق شود.

طلبکاری که اموال بیمارستان را با خود برد

در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه امروز طلبکار بیمارستان امام خمینی کرج وسایل آزمایشگاه را به جای طلب خود برداشته است.

رییس بیمارستان در این باره گفته است: قرار شده تا دستگاه‌های مستهلک موجود در انبار را به فرد طلبکار تحویل دهیم و یکی از دستگاه‌هایی را که ما از آن استفاده می کردیم طبق توافق بیاورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار