مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از لغو تعدادی از پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز بدلیل شرایط نامساعد جوی و بارش باران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با بیان اینکه ۳ پرواز تهران- اهواز به دلیل بدی آب و هوا تغیر مسیر داده و در اصفهان فرود آمدند، گفت: به همین دلیل برخی از پرواز‌های عصر امروز فرودگاه بین المللی اهواز باطل و یا با تاخیر انجام می‌شوند.

او درخصوص آخرین وضعیت باند فرودگاه پس از بارندگی بیان داشت: باند فرودگاه مشکلی ندارد، اما باطل شدن و یا تاخیر در برخی از پرواز‌های عصر امروز این فرودگاه به دلیل بدی آب و هوای مسیر هواپیما‌ها بوده است.

رضایی اظهار کرد: همچنین یک پرواز فرودگاه ماهشهر به دلیل بدی آب و هوا به ناچار در فرودگاه اهواز فرود آمد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان افزود: در حال حاضر سامانه بارشی از اهواز خارج شده و هواپیما‌هایی که در اصفهان فرود آمده بودند در حال آماده شدن برای پرواز به سمت اهواز هستند.

براساس اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز ۳ پرواز به شماره‌های ۳۹۷۴ هواپیمایی آسمان در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به مقصد ساری، ۰۱۹ هواپیمایی کاسپین در ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه به مقصد تهران و ۴۳۴۹ هواپیمایی سپهران در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مقصد مشهد باطلل شد.

همچنین ۴ پرواز ساعت ۱۹ آتا به شماره ۵۶۲۸، ساعت ۱۹ و ۳۰ هواپیمایی کارون به شمار ۲۶۲۱، ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه زاگرس با شماره ۴۰۱۲ و پرواز ساعت ۲۲ و ۴۵ هواپیمایی ایران ایر به شماره ۳۱۰ همگی به مقصد فرودگاه تهران به‌دلیل تغییر برنامه پروازی با تاخیر انجام می‌شوند.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.