مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس:

برخی راه های فرعی در استان فارس دچار مشکل شده است/روستا‌های لامرد در محاصره سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به مشکلاتی که به علت سیلاب برای برخی روستاهای لامرد، گفت: خسارتی بخاطر بارندگی در استان فارس وجود نداشته است.

رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با توجه به سامانه بارشی و بارندگی ها، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم بوسیله ستاد بحران و پایش‌های صورت گرفته تاکنون خسارت و مشکلی در استان وجود نداشته و چیزی به ما اعلام نشده است.

او تصریح کرد: به علت بارش شدید باران و سیلاب در لامرد، برای برخی روستا‌ها مشکلاتی بوجود آمده است.

رحیم آزادی ادامه داد: همه نیرو‌های هلال احمر، خدماتی و سازمان‌های مربوطه در محل مستقر و در حال انجام اقدامات لازم هستند تا مشکلات را کنترل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: برخی محور‌های استان از جمله دشت ارژن، سپیدان و اقلید بارش برف وجود دارد و راهداران در حال برف روبی در این محور‌ها هستند.

او با بیان اینکه راه های اصلی در استان فارس باز و  تردد در آن ها به صورت روان و عادی در جریان است، بیان کرد: تنها برخی از راه های روستایی و فرعی در استان دچار مشکل شده که نیروهای امدادرسان و مربوطه در حال برطرف کردن مشکلات پیش آمده هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.