معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: سازمان‌های اجرایی باید پژوهش را پشتوانه کارهای اجرای خود قرار دهند، مدیران باید به این باور برسند که در راستای رفع نیازها از پژوهش استفاده کنند.

دانشگاه رازی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرزاد ویسی معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: رشد تولیدات علمی در کشور در مقایسه با دیگر کشورها در چند سال اخیر تقریبا، 13 برابر بوده است به‌ طوری‌که از نظر تولیدات علمی در جایگاه 16 دنیا قرار داریم.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه بیان کرد: دانشگاه رازی از نظر تولیدات علمی در نیمه اول دانشگاه‌های کشور جای دارد به طور کلی جایگاه دانشگاه‌های استان در این زمینه در کشور و دنیا، خوب است.

ویسی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید پژوهش محور باشند، افزود: دانشگاه‌ها باید پژوهش‌های خود را به سمت نیازهای واقعی جامعه معطوف کنند، چرا که پژوهش باید اثرات خود را در زندگی مردم نشان دهد.

او در توضیح بها ندادن به طرح‌های پژوهشی در استان، گفت: واقعیت آن است تقاضا نداریم، سازمان‌های اجرایی این تقاضا را باید به دانشگاه بدهند تا عرضه‌ای صورت گیرد، مدیران باید به این باور برسند که در راستای رفع نیازها از پژوهش استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.