معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید براهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه گفت: نخبگان و دانشگاه‌ها به عنوان گروه مرجع می‌توانند در بیشتر شدن مشارکت مردم بسیار نقش‌آفرین باشند.

انتخابات مجلس به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای اطلاع رسانی و ارتباط با مردم گفت: وضعیت موجود نشان می‌دهد که باید عالمانه تر و هوشمندانه تر با مردم ارتباط برقرارکنیم.

او  با بیان اینکه  انتخابات اسفندماه، نخستین انتخابات پس از این رویدادها است و برای کشور بسیار حائز اهمیت است گفت: باوجود مشکلات و انتقادات، مردم در ۲ سال گذشته مقاومت داشته و پای تمامیت نظام و انقلاب ایستادگی کرده اند.

او همچنین با اشاره به اهمیت نقش آفرینی دانشگاهیان در مشارکت مردم بیان کرد: در استان کرمانشاه پس از بزرگان، فرهنگیان، دانشگاهیان بیشترین مرجعیت را بین مردم دارند از این سرمایه نباید غافل شد چرا که در بزنگاه‌ها بسیار موثرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: انتخابات اسفندماه فرصت نمایش سرمایه اجتماعی در آینه اعداد و ارقام است و نخبگان و دانشگاهیان همه می توانند در این فضاسازی برای هرچه بیشتر شدن مشارکت مردم نقش آفرین باشند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.