فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اقتداء به مقام معظم رهبری پلیس عناصر تعالی محوری، ایثارگری، آینده محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

اقتدای پلیس به رهبری، در تحقق بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در همایش تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته پژوهش در مجتمع اندیشه برگزار شد گفت: نیروی انتظامی باید با همراه سازی نهاد‌ها و سازمان‌های دیگر به سمت و سوی پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی گام بردارد و در این مسیر بیانیه گام دوم رهبری را الگوی خود قرار داده است.

او افزود: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اقتدا به مقام معظم رهبری پلیس عناصر تعالی محوری، ایثارگری، پویایی، آینده محوری و مقتدر بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

سردار ناظری بیان داشت: پلیس باید بستر امن و آرامی را برای اقدامات سازمان ها، نهاد‌ها فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پلیس علاوه بر اینکه درون خود را برای تحقق هفت گام و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده می‌کند زمینه جامعه را نیز برای اقدامات سایر نهاد‌ها مهیا می‌کند.
اوافزود: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ۲ محور را پیش روی خود داریم که محور اول، اصلاح از درون و بعد از آن اصلاح جامعه است تا بتوانیم به پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی که مورد اعتماد و امین مردم است دست یابیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه با مجهز شدن به این بیانیه می‌توانیم بهتر به جامعه خدمت کنیم تصریح کرد: پلیس کرمان خود را مکلف دانسته که در این اقدام پیش قدم باشد و دراین راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه گام دوم انقلاب در دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.