مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نشده و قرار است بعد از جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه تصمیم گیری کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال، امروز به مصاف تیم اهورا بهبهان خواهد رفت. تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که تنها تیم فوتسال غرب کشور اولین فصل است که در رقابت‌های لیگ برتر توپ می‌زند اما تا اینجای مسابقات هنوز نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول مسابقات قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: گیتی پسند در تعقیب مسی‌ها/ بحران زده‌ها به صدر نشین رسیدند


این تیم برای آن که از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر نباشد باید در ۶ بازی باقی مانده خود در رقابت‌های لیگ برتر حداکثر امتیازات را کسب کند تا بتواند فصل بعد هم در لیگ برتر بازی کند.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در حالی امروز به مصاف اهورا بهبهان می‌رود که هنوز وضعیت سرمربی جدید این تیم پس از رفتن محسن خبیری، مشخص نشده است. احسان احسانی مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت سرمربی جدید این تیم گفت: پس از رفتن محسن خبیری از این تیم هنوز وضعیت سرمربی جدید مشخص نشده و قرار است طی روز‌های آینده با اعضای هیئت مدیره جلسه‌ای را برگزار کنیم تا در آنجا پس از بحث و بررسی سرمربی جدید تیم را انتخاب کنیم.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در بازی هفته گذشته خود برابر تیم خوب و قدرتمند گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و با اینکه مربی نداشت توانست بازی بسیار خوبی را از خود نشان دهد. شاهین در ابتدای آن مسابقه موفق شد با ۲ گل از حریف اصفهانی خود پیش افتاد، اما هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شد انرژی این تیم تحلیل رفت و در نهایت با نتیجه پر گل ۷ - ۴ مغلوب تیم گیتی پسند اصفهان شد.


بیشتر بخوانید: بازی آذرخش و مس سونگون برگزار خواهد شد


دیدار ۲ تیم اهورا بهبهان و شاهین کرمانشاه امروز از ساعت ۱۷ در سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار