پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل ۹۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ۹۸ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیز رحیمی افزود: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص چگونگی پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان مذکور از ۲۴۳ پرونده ۲۳۵ پرونده به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال در حوزه‌های زراعت، باغ، دام و طیور، شیلات و زنبور عسل پرداخت شده است.

به گفته او، تسهیلات کم بهره با کارمزد ۴ درصد نیز براساس میزان وقوع خسارت از ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان در حال پرداخت است.

این مقام مسئول در خصوص روند دریافت این تسهیلات بیان کرد: خسارت دیدگان پس از وقوع سیل با مراجعه به مراکز جهاد کشاوری و تکمیل فرم‌های مربوطه به صورت خود اظهاری خسارت خود را اعلام و پس از تشکیل پرونده و تشکیل کارگروه شهرستانی و استانی پرونده آنان برای ادامه کار در دستور کار قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت افزود: پس از تایید کارگروه شهرستانی متشکل از نماینده فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و ادارات وابسته، بانک کشاورزی، شیلات و صندوق بیمه و تایید و تصویب خسارت و ورود اطلاعات در سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد) و تامین اعتبارات لازم دستور پرداخت صادر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار