بازیکن تیم نامی نو اصفهان گفت: تیم‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان برای صعود به مرحله پلی آف باید باهوش بازی کنند.

نسترن مقیمی بازیکن تیم نامی نو اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم ما در این هفته به مصاف تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان می‌رود و در این بازی به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. از هفته آینده چند بازی سنگین پشت سرهم خواهیم داشت، مسئله‌ای که در نیم فصل دوم اهمیت زیادی دارد این است که یک تیم چه قدر باهوش بازی می‌کند. یکسری تیم‌ها هستند که اگرچه بازی خوبی از خودشان در زمین به نمایش گذاشته اند، اما در نهایت نتیجه آن دیدار را واگذار می‌کنند، کسب امتیاز یک مسابقه اهمیت زیادی دارد و ۵ تیم اول جدول رقابت سختی برای صعود به مرحله پلی آف بایکدیگر دارند.

او تصریح کرد: شرایط داوری در این ۲ هفته‌ای که گذشت قابل قبول بود. ما داوران خوبی در کشورمان داریم، اما یکسری از داوران ما وقتی نسبت به بازیکنان شناخت پیدا می‌کنند روی شناخت قبلی تصمیم می‌گیرند و گاهی با تصور بدی که دارند حتی اعتراض به حق آن بازیکن را نادیده می‌گیرند. متاسفانه ذهنیت‌های قبلی روی تصمیمات داوران تاثیر می‌گذارد.

مقیمی افزود: تیم پارس آرا شیراز از ابتدای فصل اعلام کرده بود که حامی مالی ندارد، اما مسابقات را ادامه داد و هفته گذشته مقابل تیم ما حاضر نشد. این استراحت یک هفته‌ای تیم ما را از شرایط ایده آل دور کرد درحالی که ما در هفته‌های آینده ۴ بازی سخت پشت سرهم داریم. امیدوارم در سال‌های آینده شاهد چنین اتفاقاتی در لیگ نباشیم که تیمی بخواهد انصراف بدهد یا مقابل تیم دیگری به خاطر مسائل مالی بازی نکند.

بازیکن تیم نامی نو اصفهان در ادامه گفت: نتیجه لیگ امسال قابل پیش بینی نیست و پیش بینی این موضوع که کدام یک از ۵ تیم بالای جدول به مرحله پلی آف صعود می‌کنند سخت است. قبل از شروع فصل ۹۸ همه می‌جنگیدند تا پلی آف برگزار شود، اما متاسفانه مربیانی که تیمشان اول جدول است می‌گویند که نیازی به برگزاری پلی آف نیست. شاید برگزاری مرحله پلی آف به خاطر طولانی شدن مسابقات به تیم ملی لطمه بزند، اما به یک تیمی که در رده چهارم جدول است شانس قهرمانی را می‌دهد و بر جذابیت رقابت‌ها می‌افزاید.


بیشتر بخوانید: تقابل حساس سایپا و مس در هفته هفدهم فوتسال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار