ضرورت بکار گیری افراد توانمند در بررسی سند آمایش کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بر لزوم به کارگیری افراد توانمند و صاحب نظر در بررسی سند آمایش استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری امروزدر جلسه بررسی پیش نویس آمایش بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: از اهداف آمایش سرزمین، بهره‌برداری بهینه از امکانات در راستای بهبود وضعیت مادی و معنوی در قلمرو جغرافیایی خاص هر منطقه است.

او افزود: در این طرح مزیت‌های فضای طبیعی، اجتماعی و اقتصادی، سازماندهی و نظام بخشی شده و این کار با هدف ایجاد رابطه منطقی بین توزیع جمعیت و انجام فعالیت‌ها در پهنه سرزمین با توجه به ویژگی‌های مناطق صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، بیان کرد: ایجاد تعادل نسبی در توزیع منابع در سطح کشور و لحاظ کردن زیرساخت‌ها و بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در مناطق جمعیتی و توسعه فعالیت‌های کشاورزی از اهداف این سند است.
جعفری خاطر نشان کرد: لزوم به کارگیری افراد توانمند و صاحب نظر در بررسی سند آمایش استان امری ضروری و غیر قابل انکار است و مشارکت وارزیابی و نظارت بخش کشاورزی به منظور تهیه سند آمایش استان لازم است.

او یادآورشد: دقت در آمایش استان برای ما بسیار مهم است که برنامه ریزی درستی بر اساس فاکتور‌های توسعه‌ای مناسب هر بخش انجام و رشد و توسعه پایدار در استان محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، در پایان یادآور شد: همه بخش‌های سازمان و دستگاه‌های وابسته موظف هستند پتانسیل‌ها و اولویت‌های استان را لحاظ شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.