برای اولین بار در شب چله امسال ، ویژه برنامه «چله گئجه سی» در کنار گنبد تاریخی سلطانیه به صورت زنده روی آنتن شبکه استانی اشراق خواهد رفت.

شبکه استانی اشراق در شب یلدا از کنار گنبد تاریخی سلطانیه میهمان بییندگان خواهد بودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در این برنامه سعی خواهد شد با آیتم‌های شاد و متنوعی لحظات به یاد ماندنی برای هم استانی‌های عزیز فراهم شود.
 
از آیتم‌های این ویژه برنامه می‌توان به نمایش طنز، اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی، حضور مهمانان و کارشناسان در بخش‌های مختلف برنامه و بیان آداب و رسوم شب یلدا و آغاز زمستان، حضور هنرمندان استان به عنوان میهمان برنامه، وله‌ها و میان برنامه‌های مختلف و شاد با موضوع شب یلدا، گزارش‌های مردمی و .. نام برد.

این برنامه بصورت زنده و مستقیم از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روز شنبه ۳۰ آبان، همراه بینندگان در دور همی‌های شب یلدا خواهد بود.

معاونت سیمای صداوسیما ی مرکز زنجان  علاوه بر این ویژه برنامه سایر برنامه‌های زنده و روتین خود یعنی خانواده، سلام زنجان و مسابقه تلویزیونی اولدوز، را بصورت ویژه به این مناسبت اختصاص داده است.

تامین و پخش سیما هم با دو فیلم داستانی هندوانه شب یلدا و چیله گجه سی، نماهنگ، سرود و آیتم‌های ویژه درکنار مخاطبان شبکه اشراق خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.