مدیرعامل شرکت نیروی غرب گفت: در حوزه آی سی تی با صرف کمترین هزینه می تواند برای کشور تولید ثروت های هنگفت کند و به راحتی با صرف هریک دلار سرمایه گذاری دراین حوزه میتوان هزاران دلار برداشت کرد.

اشتغال جوانان به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  داریوش بهادری مدیرعامل شرکت نیروی غرب در رویداد استارت آپی در مسیر کارآفرینی که درمحل جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد با اشاره به تغییر شکل جنگ دشمنان علیه کشور در سالهای اخیر گفت: در گذشته جنگ علیه کشور ما به شکل نظامی بود، اما در حال حاضر جنگی که علیه کشور به راه افتاده جنگ اقتصادی است.

او با بیان اینکه شاید شرایط تحریم برای کشور و مردم دشوار باشد، اما باید به این شرایط به شکل یک فرصت نگاه کنیم گفت: پس از انقلاب تحریم های بسیاری علیه کشور وضع شده و اگر نبود این تحریم ها کشور به این حد از پیشرفت در تکنولوژی نمی‌رسید و همچنان یک مصرف کننده صرف باقی می‌ماندیم.

بهادری به پیشرفت های کشور در حوزه ICT هم اشاره کرد وافزود: این حوزه با صرف کمترین هزینه میتواند برای کشور تولید ثروت های هنگفت کند و به راحتی با صرف هریک دلار سرمایه گذاری دراین حوزه میتوان هزاران دلار برداشت کرد.

او افزود: نمونه بارز دراین زمینه "اسنپ" و "دیجی کالا" هستند که با صرف کمترین سرمایه گذاری درحال حاضر درآمدهای سرشار کسب می‌کنند درحال حاضر بسیاری مدیران شرکت های برتر ICT جهان ایرانی هستند و جوانان ایرانی دراین زمینه قابلیت های بسیاری دارند که باید شناسایی و بکارگیری شود.

او به قابلیت های استان کرمانشاه نیز دراین زمینه اشاره کرد و افزود: به خاطر قابلیت های استان در حوزه ICT ، هم اکنون توانمندسازی استارت آپ های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شش استان کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به پارک علم و فناوری استان کرمانشاه واگذار شده است.

او با اشاره به راه اندازی شتاب دهنده تیک در استان گفت: در حال حاضر این مرکز حامی ایده های جوانان در حوزه ICT است و تلاش می‌کند با سرمایه گذاری بر روی پروژه های جوانان، زمینه فعالیت مطمئن آنها را فراهم کند.

او در ادامه با بیان اینکه شرکت هوآوی چهار مرکز آموزشی درآسیا دارد، گفت: این شرکت یکی از شرکت های پیشتاز در حوزه نسل پنجم گوشی همراه محسوب میشود و تلاش دارد تا مراکز آموزشی در کشورهای مختلف داشته باشدخوشبختانه یکی از چهارمرکز آموزشی این شرکت در آسیا، در ایران و در کرمانشاه است و درحال حاضر سه سال است که تنها مرکز آموزشی شرکت هوآوی در ایران هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.