مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام از اصلاح شش کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در شهر ایلام به منظور روند آبرسانی خبر داد.

۶ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در شهر ایلام اصلاح می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام  با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده و قدیمی جزو برنامه‌های در دست اقدام و زمانبندی شده این شرکت است، گفت: با عنایت به مطالعات صورت گرفته و شناسایی مناطقی از شهر ایلام که دارای شبکه و انشعابات قدیمی و فرسوده و عدم کارآیی لازم است مطابق اولویت بندی صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم این خطوط جمع آوری و شبکه آبرسانی جدید جایگزین می‌شود.

او افزود: از ابتدای سال جاری براساس برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از شش کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه فرسوده توزیع آب در مناطق مختلف شهر ایلام از جمله، خیابان ظفر، کوچه پارک، ملک الشعرای ۱۲ و ۱۴، شهرک شهید کشور، شهرک هجرت و.. اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: برای اجرای شبکه توزیع از لوله‌های پلی اتیلن با قطار ۱۱۰ و ۶۳ میلیمتر استفاده که با اجرای آن، انشعاب آب این مناطق نیز استاندار سازی شده است.

او با بیان اینکه هزینه انجام این پروژه از محل اعتبارات استانی و اعتبارت داخلی شرکت تأمین شده است، تاکید کرد: امیدواریم که با تخصیص اعتبارات لازم عملیات تعویض دیگر خطوط فرسوده در نقاط مختلف شهر ایلام با سرعت و کیفیت نیز انجام گیردکه قطعاً تاثیرات خوبی در کاهش پرت و تقویت بهداشت آب و نیز ایجاد فشار مضاعف در شبکه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.