امروز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با مردم شهرک طالقانی (کوره‌ها) ماهشهر دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه برخی از معاونان خود با حضور در شهرک طالقانی با مردم این منطقه دیدار کرد.

حجت‌الاسلام قمی نماز ظهر و عصر را در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این منطقه اقامه کرد و بعد پای درد دل مردم این منطقه نشست.

شهرک طالقانی یکی از مناطق محروم ماهشهر به شمار می‌رود که برخی اتفاقات در آن در حوادث مربوط به اغتشاشات افزایش قیمت بنزین طی مدت اخیر دستاویز هجمه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب بوده است.

یکی از شهروندان در این نشست در خصوص وضعیت بد مدارس این مناطق اظهار کرد: ۳۶  دانش آموز در یک کلاس ۱۸ نفر گنجانده می‌شود.

او افزود: وضعیت مدارس باید به نسبت دیگر شهرهای استان و کشور در اینجا نیز مورد توجه قرار داده شود.

یکی دیگر از شهروند با اشاره به بدی وضعیت زیر ساخت‌ها در این مناطق بیان کرد: این دولت می‌خواهد با مذاکره دنیا را راضی کند اما نمی‌تواند فعالیت‌هایی را انجام دهد که مردم خود راضی نگه دارد؟

او بیان کرد: در این منطقه زیر ساخت‌های مختلف مانند آب، برق و فاضلاب وجود ندارد. ما تحریم‌ها و فشار اقتصادی از بیرون به کشور را درک می‌کنیم اما با توجه به توسعه مرکز و برخی استان‌های خاص معتقدیم که مشکلات ما ربطی به تحریم‌ها ندارد.

یکی از جوانان طالقان عنوان کرد: ما اعتراض می‌کنیم اما بر پیشانی ما مهر اغتشاشگر می‌چسبانند. ما اغتشاشگر نیستیم بلکه خواستار حق قانونی مان هستیم و با اقدامات مخرب مخالفیم.

او افزود: مردم این استان و این منطقه با توجه به وجود فلرها و شرکت‌های استخراج نفت، سهمشان از اینها تنها بیماری و آلودگی هوا است و اشتغال آن به مرکز نشینان و افراد خاص می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.