فوت جوان ۳۵ ساله بر اثر برق گرفتگی/۲ کشته در محور فراشبند به جم

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۳۰ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فوت جوان ۳۵ ساله بر اثر برق گرفتگی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از فوت جوانی ۳۵ ساله بر اثر برق گرفتگی در بلوار سیبویه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع برق گرفتگی منجر به فوت در "بلوار سیبویه" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: با حضور ماموران و برابر نظریه اولیه کارشناسان اورژانس، مشخص گردید که متوفی به دلیل نامعلوم از تیر برق بالا رفته و دچار برق گرفتگی و فوت کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد، به شهروندان توصیه کرد که هنگام کار با وسایل برقی موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

نداشتن توجه به جلو راننده منجر به مرگ ۲ نفر شد

رئیس پلیس راه جنوب استان، گفت: بر اثر برخورد یک سواری کامیون با ۲ نفر عابر پیاده در محور فراشبند به سمت جم، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران پلیس راه از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور فراشبند به سمت جم مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک کامیون با ۲ نفر عابر پیاده برخورد که منجر به فوت هر ۲ آنان شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان عنوان داشت: کارشناس علت این تصادف را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده اعلام کرد.

کشف ۱۸ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، میزان ۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار