فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌غرب ارتش گفت: در جلسه ستاد بحران استان خوزستان، به ارتش اعلام شد که «آماده باش» باشد تا در صورت نیاز از توان آن استفاده شود.

آماده‌باش ارتش برای کمک به روند تخلیه آب در خوزستان/ در صورت نیاز وارد عمل می‌شویمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  میر «حمزه بیدادی» گفت: در صورتی که مسئولان استان خوزستان برای تخلیه آب انباشته شده در برخی خیابان‌های اهواز، درخواست نیاز داشته باشند نیرو‌های ارتش فورا وارد عمل خواهند شد.

وی افزود: در جلسه ستاد بحران استان خوزستان، به ارتش اعلام شد که «آماده باش» باشد تا در صورت نیاز از توان آن استفاده شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌غرب ارتش همچنین گفت: در نتیجه بارش‌های اخیر، مجتمع‌های سازمانی ارتش در خوزستان دچار آب گرفتگی شد و ما ۴ روز مشغول تخلیه آب‌های این مجتمع‌ها بودیم و هنوز هم که هنوز است با گذشت ۴ روز از بارندگی هنوز آب‌های انباشته شده در محوطه این منازل سازمانی تخلیه نشده است.

امیر بیدادی در پایان یادآور شد: نیاز عمده ستاد بحران خوزستان برای تخلیه آب، بکارگیری پمپ‌های فشار قوی است که عمدتا این تجهیزات در اختیار اداره آب و فاضلاب خوزستان، شرکت نفت و پتروشیمی است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.