در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را مشاهده کنید.

هنرمندانبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید.

منوچهر هادی کارگردان سینما در آخرین پست اینستاگرام خود عکس سلفی خانوادگی را در شب یلدا منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

" یلدا تون مبارک.
شاد باشین همگی در کنار خانواده های عزیزو محترمتان.
منزل مادری "

سلفی منوچهر هادی در دورهمی شب یلدا با فامیل /

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرام خود را با انتشار خبر تلخی به روزرسانی کرد. این هنرمند ضمن انتشار تصویری از خاله خود، از فوت او خبر داده و دلنوشته‌ای را در فراقش نوشت:

" آدم‌ها، حتما نباید عنوان علمی یا سیاسی یا مذهبی خاصی داشته باشند، تا «مهم» محسوب بشوند... تا «بزرگ» باشند... تو ثابت کردی می‌شود آدم ِ «معمولی» بود، بی هیچ عنوان ِ خاص... اما بسیار مهم و بزرگ و تاثیرگذار و خاص بود... خاله پری خانم جان... خانم ِ بزرگ ِ نیکوکار ِ شریف ِ مهربان ... شما بهترین بودید... آدم حسابی ترین... جای تان، بی شک... بی هیچ شک، آغوش ِ امن ِ پروردگار... اعلی علیین ِ بهشت. دعایمان کن بانو، این روز‌ها حال ِ هیچکس خوش نیست. خوشا به حال و روزت خانم، خوب وقتی مسافر ِ آسمان شدی... این روز‌ها ... حال ِ هیچ کس، خوش نیست..
یلدای ما به نام و عطر و عزتت آمیخت تا همیشه خانم. برایمان روشنی آرزو کن. حالا که به خدا نزدیک تری... سپاس برای محبت و همدلی همه‌ی دوستان ِ جان ِ دل... سهیم ِ شادی هایتان باشم به وقتش "

سلفی منوچهر هادی در دورهمی شب یلدا با فامیل /

مسعود ده نمکی کارگردان معروف سینما در استوری اینستاگرام خود روایتی جالب از گفت‌وگوی حضرت موسی(ع) با خدا را منتشر کرد.

سلفی منوچهر هادی در دورهمی شب یلدا با فامیل /

محمدرضا گلزار چهره معروف سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری به مناسبت شب یلدا، این شب را به کاربران و مخاطبان خود تبریک گفت.

سلفی منوچهر هادی در دورهمی شب یلدا با فامیل /

مژده لواسانی در حرم امام رضا(ع) به مناسبت شب یلدا تفالی به حافظ زده و تصویری از آن شعر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است.

سلفی منوچهر هادی در دورهمی شب یلدا با فامیل /

امیرحسین رستمی با انتشار شعری از حافظ صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

سلفی منوچهر هادی در دورهمی شب یلدا با فامیل /

امیرمحمد متقیان مجری برنامه های کودک با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش از سفر خود به مشهد مقدس خبر داد.

سلفی منوچهر هادی در دورهمی شب یلدا با فامیل /

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.