یلدا نشینی جوانان مهر اندیش با عنوان «گِرد کُرسی مهر» در قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  رضا بامداد اصل سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در مراسم «گِرد کُرسی مهر» در قزوین گفت: جوانان عضو جمعیت هلال احمر با یک روحیه پر نشاط در هر زمانی که نیاز باشد به کمک نیازمندان و افراد دارای مشکل می‌شتابند و در همین روز‌های اخیر به محض اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی در فصل سرما با طرح قرار مهربانی برای اهدای خون مراجعه کردند.

وی در ادامه افزود: در این طرح از جوانان فعال عضو در۸۱۳ کانون جوانان، ۲۵۷ کانون طلاب، هزار و ۱۸۹ کانون دانشجویی و ۷۶۱ کانون روستایی سازمان جوانان در همه استان‌های کشور درخواست شد برای اهدای خون به بیماران نیازمند اقدام کنند که در همین راستا ۲ هزار واحد خون از سوی آن‌ها اهدا شد.

بامداد اصل با بیان اینکه جوانان باید حامل نشاط و امید برای جامعه باشند، افزود: اینکه از هر مناسبتی مانند یلدا و هر موضوع دیگر در فضای مجازی و حقیقی بهانه کرده و شروع به ابراز ناامیدی کنیم اتفاق خوبی نیست.

او اضافه کرد: تمام زندگی انسان مبارزه است و در همه دنیا انسان‌ها دچار مشکلات هستند، اما این‌ها نباید اسباب ناامیدی را فراهم کند و در جشن‌هایی مانند یلدا یا هر مناسبت آیینی دیگر می‌توان با ساده‌ترین کار‌ها فضای شاد را فراهم کرد.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: جوانان فعال هلال احمر در کمک رسانی‌ها باید کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار دهند و ضمن تقویت روحیه خود فضای امیدبخش را برای دیگران هم فراهم کنند.

نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین هم در این مراسم گفت: با اجرای جشنواره سفیران بشر دوستی به دنبال انتشار پیام صلح و دوستی بودیم و امیدواریم با کمک منادیان مهرورزی بتوانیم رسالت سفیری هلال احمر را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.