مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیرگفت: ۸۰ هیئت قرآن خانگی، ۵ خانه قرآن روستایی و ۲ مؤسسه قرآنی در این شهرستان فعال هستند.

فعالیت ۸۰ هیئت قرآن خانگی در نرماشیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی کدوری‌زاده، مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر گفت: نرماشیر در شرق استان کرمان واقع شده است و یکی از قطب‌های قرآنی استان کرمان است.

او افزود: در این شهرستان قاریان نوجوانی هستند که رتبه‌های استانی و کشوری دارندو قریب ۸۰ هیئت قرآنی خانگی آقایان و بانوان و نیز ۵ خانه قرآنی روستایی و ۲ مؤسسه قرآنی در مرکز شهر و روستا‌های شهرستان فعال هستند.

کدوری‌زاده بیان کرد: هیئت‌های قرآنی همه در امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر ثبت هستند.

مسئول برنامه‌ریزی امور قرآنی دفتر امام جمعه نرماشیر تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن برای نوجوانان پسر و دختر و برگزاری محافل انس با قرآن هر ماه در یکی از روستا‌های شهرستان نرماشیر از مهمترین برنامه‌های قرانی است.

او بیان کرد: توزیع ۶۰۰ جلد قرآن در هیئت‌های قرآنی شهرستان نرماشیر و استعداد‌یابی چهره‌های قرآنی شهرستان نرماشیر و تشکیل هیئت‌های قرآنی بانوان و آقایان در برخی از روستا‌های شهرستان نرماشیر و حمایت از این هیئت‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های موفق است.

کدوری‌زاده افزود: به مناسبت‌های مختلف از قاریان و فعالان قرآنی شهرستان نرماشیر تجلیل می‌شود و اردو‌های آموزشی و تفریحی برای قاریان و مربیان قرآنی شهرستان نرماشیر با همکاری بنیاد مهدویت برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار