کتابدار کتابخانه عمومی رامهرمز گفت: جشن زمستانی گرم با کتاب در رامهرمز برگزار شد.

مینا لرکی کتابدار کتابخانه عمومی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشن "زمستانی گرم با کتاب" را اقدامی خاص همراه با ایده‌های نو عنوان کرد و گفت: جشن "زمستانی گرم با کتاب" با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برای زندگی بهتر برگزار شد.

او به همکاری هنرمندان برجسته رامهرمزی برای برگزار این جشن زیبا و باشکوه اشاره کرد و بیان داشت: در بخش اول برنامه، تلاوت قرآن کریم با صدای موسوی، پخش زنده سرود ملی، شعرخوانی حاتمی و فریدون پور، شاهنامه خوانی علی پور و ممبینی، اجرای موسیقی سنتی جعفری، تفال به حضرت حافظ از سوی حضار همزمان با حافظ خوانی بیگدلی اجرا شد.

به گفته لرکی، در بخش دوم برنامه، نظری مشاور خانواده و تحصیلی رامهرمز به بیان تاثیر مثبت مطالعه بر روابط فردی و خانوادگی در جامعه پرداخت و حضار را به عضویت در کتابخانه و مطالعه کتاب تشویق کرد. همچنین درخصوص برای آماده سازی کار‌های هنری جذاب مطالبی عنوان کرد.

کتابدار کتابخانه عمومی شهرستان رامهرمز افزود: در پایان جسن زمستانی گرم با کتاب، مرتضی بایمانی سرپرست اداره کتابخانه‌های این شهرستان به هنرمندان شرکت کننده در این جشن به رسم یادبود لوح سپاس اهدا کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار