روشنایی معابر اصلی شهر بیرجند با هزینه یک میلیارد تومان افزایش یافت.

اجرای بیش از یک میلیارد تومان طرح‌های روشنایی در معابر بیرجندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  عبدی مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند گفت: در این طرح ها، ۷ هزار و ۳۶۸ متر شبکه توزیع برق با هزینه یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در معابر اصلی بیرجند اجرا شد.

او  هدف از جرای این طرح‌ها را افزایش ایمنی، کاهش حوادث و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عنوان کرد و افزود: در این طرح‌ها روشنایی حد فاصل میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد به طول ۱۲۵۰ متر، حد فاصل میدان دانشگاه تا میدان سپیده به طول ۱۳۷۰ متر، حد فاصل میدان سپیده تا میدان سپاه به طول ۲ کیلومتر، بلوار‌های خلیج فارس، شهدای عبادی و ولیعصر (عج) و همچنین خیابان‌های حافظ و امام علی (ع)، قسمتی از خیابان‌های دکتر حسابی و ابن سینا و بلوار شعبانیه در منطقه مهر شهر، تقویت شده است.

عبدی گفت: برای افزایش روشنایی این خیابان‌ها و بلوار‌ها، بیش از ۴۵۱ دستگاه چراغ گازی ۱۵۰ وات بخار سدیم، ۶۳ عدد پایه چراغ فلزی جدید با ارتفاع ۱۲ متر و ۳۷ عدد بازو چراغ U شکل نصب شد.

مدیر توزیع برق شهرستان بیرجند با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها ۹ ماه زمان برده است افزود: طرح‌های روشنایی معابر خیابان‌های خلیل طهماسبی و ارتش، بلوار حضرت ابوالفضل (ع) و امتداد بلوار شعبانیه تا کارگران بیرجند نیز در دست اجراست.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار