سرهنگ بخشنده از دستگیری قاچاقچی موادخدر خبر داد که قصد داشت با پیشنهاد مبلغ قابل توجهی به مأمور پلیس از چنگال قانون بگریزد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح خبر پیشنهاد میلیونی یک قاچاقچی به مامور نیروی پلیس اظهار کرد: با اعلام شکایت عده‌ای از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتار‌های مشکوک به فروشندگی موادمخدر در حوالی میدان محمدیه تهران و محرز شدن صحت خبر در بررسی‌های میدانی اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب به محل اعزام شدند و با هماهنگی مرجع قضایی درخواست ورود به منزل را کردند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: متأسفانه علی‌رغم قانونی بودن کار و وجود حکم قضایی برای بازرسی منزل ابتدا مالک از ورود پلیس به داخل آن ممانعت به عمل آورده، لکن پس از ایجاد مزاحمت و خلل در اجرای ماموریت پلیس، ماموران سریعا او را دستگیر و تفهیم اتهام کردند.

سرهنگ بخشنده توضیح داد: با جستجو از محل، یکی از ماموران پلیس که در حال بررسی یکی از اتاق‌ها بود موفق به کشف مقادیری از موادمخدر شیشه و گل شد که متهم با توجه به خلوت بودن اطراف مامور به او پیشنهاد رشوه به میزان تمام موجودی پول‌های حاصل از فروش در درون خانه به مقدار ۶ میلیون و ۴۸۰ را می‌کند که با برخورد قانونی و محکم پلیس مواجه شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم که قصد داشت با پیشنهاد رشوه به یکی از ماموران او را اغوا کند و از تعقیب قضایی در امان بماند، تیرش به سنگ خورده و مامور وظیفه شناس وی را ناامید و موضوع را به رده‌های بالاتر گزارش کرد.

سرهنگ بخشنده در پایان از کشف بیش از ۱۵ گرم شیشه و مقادیری گل و همچنین انتقال متهم به مقر پلیس جهت تشکیل پرونده خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار