شهردار مشهد گفت: دانشگاه فردوسی طی ۷۰ سال گذشته در حوزه علم و دانش محوریت داشته و به نوعی نماد دانایی شهر مشهد به حساب می‌آید.

دانشگاه فردوسی نماد دانایی این شهر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در نشست با روسای مجمع دانشگاه‌های ایران و جهان عرب که با حضور معاونان شهردار و رییس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: دانشگاه فردوسی طی ۷۰ سال گذشته در حوزه علم و دانش محوریت داشته و به نوعی نماد دانایی شهر مشهد به حساب می‌آید.

او با بیان اینکه شهر مشهد طی ۷۰ سال گذشته از وجود و عمر با برکت دانشگاه فردوسی بهرمند بوده است و امیدوارم ادامه دار باشد، ادامه داد: هر شهری به وجود چنین مکان غنی و دانش محوری نیاز دارد تا کلید راهبردی آن شهر به حساب بیاید.

محمد کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد در ادامه این نشست  نیز ضمن تقدیر از اقدامات و حمایت‌های مدیریت شهری از حوزه علمی و فرهنگی، گفت: در حضور روسا و معاونان ۲۰ دانشگاه بین المللی جهان عرب و نمایندگان دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی از شهردار و مدیریت شهری مشهد در خصوص حمایت از برگزاری جشنواره ملل و فضا آرایی شهری در سالروز ۷۰ سالگی دانشگاه تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.