نام دو نفر از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا حسنی معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی گفت: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، عصمت راشدی و فرشید کی نیا، به ترتیب اعضای هیئت‌علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.

او افزود: در این ارزیابی که با بررسی سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی ۱۰ ساله و با روش‌شناسی پیشرفته شناسایی از پایگاه استنادی ESI و WOS موردمطالعه قرارگرفته است، سه شاخص استنادات کل به مقالات نویسنده، تعداد متوسط خوداستنادی به ازای هر مقاله و متوسط درصد خود استنادی یک نویسنده به‌عنوان معیار‌های مهم ارزیابی مور داستفاده قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید: دو پژوهشگر یزدی در جمع یک درصد برتر دانشمندان دنیا


حسنی گفت: طبق گزارش معاونت پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، عصمت راشدی با تعداد کل ۲۴۳۳ استناد در حوزه علوم کامپیوتر و فرشید کی‌نیا با تعداد کل ۹۸۴ استناد در حوزه مهندسی، موفق به کسب این عنوان ارزشمند شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا صف آراء کرامت یوسفند..
۰۵:۰۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
بسیار عالی بسیار عالی
آخرین اخبار