معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان برای اولین هتل ۵ ستاره شهرستان بیجار موافقت اصولی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حمید اسکندری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۸۹ مترمربع با مدیریت محسن نیازی به‌عنوان مجری طرح اجرا می‌شود.

او سپس با اشاره به اینکه این طرح اولین هتل ۵ ستاره در شهرستان بیجار است، افزود: اجرای این طرح برای ۶۰ نفر به‌طور مستقیم ایجاد شغل می‌کند و با توجه به وضعیت اقتصادی و اشتغال در سطح استان، اجرای چنین طرح‌هایی از اهمیت ویژه‌ای برخور است.

اسکندری در ادامه توسعه صنعت گردشگری را یکی از راهکار‌های مهم ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کردستان عنوان کرد و گفت: معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، آمادگی خود را برای همکاری و تعامل همه‌جانبه با فعالان این بخش اعلام می‌کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: دو طرح دیگر نیز موفق به دریافت موافقت‌نامه اصولی شدند که یکی از آن‌ها احداث مجتمع گردشگری در شهرستان سقز، با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۶۷۷۵ مترمربع و با میزان اشتغال‌زایی ۲۲ نفر است و دیگری احداث اقامتگاه بوم‌گردی در روستای بیساران با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و با میزان اشتغال‌زایی سه نفر است که در زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع اجرا می‌شود.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
#بیجار مظلوم