دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای، تاکید کرد این جنبش به مقابله با توطئه‌های مشروعیت‌بخشی به رژیم اشغالگر و در رأس آن «معامله قرن آمریکایی» ادامه خواهد داد.

تاکید جهاد اسلامی فلسطین بر مقابله با توطئه‌های مشروعیت‌بخشی به رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر مخالفت با همه توطئه‌هایی که هدفش نابودی فلسطین یا به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین است، اعلام کرد: «جنبش جهاد اسلامی به مقابله با توطئه‌های مشروعیت بخشی به رژیم اشغالگر و در رأس آن معامله قرن آمریکایی ادامه خواهد داد. هدف معامله قرن، بلعیدن فلسطین و تجزیه منطقه، تشکیل ائتلاف با اسرائیل و ایجاد دشمن جایگزین برای آن است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش جهاد اسلامی بر تقویت روابط با محور مقاومت در فلسطین و لبنان و همه سرزمین‌های عربی و اسلامی تأکید و عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر را محکوم می‌کند و این اقدام را خنجر زدن از پشت به ملت فلسطین می‌داند.

دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه همچنین بر موضع خود در شرکت نکردن در انتخابات ریاستی و مجلس قانونگذاری فلسطین تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار