یزدانی گفت: فوتبالیست‌های خانم تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارند و برای بازی‌های خارج از خانه به خاطر اوضاع مالی مجبور می‌شوند که با اتوبوس سفر کنند.

غیبت تیم ها برابر شهرداری بم ناراحت کننده استرها یزدانی دروازه بان تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم شهرداری بم وضعیت بسیار خوبی دارد و با قدرت به سمت جلو حرکت می‌کند. سعی می‌کنیم همیشه تمرینات خوب و ثمر بخشی داشته باشیم. متاسفانه یک موضوع بسیار ناراحت کننده در لیگ بانوان وجود دارد. تیم‌ها کمتر مقابل شهرداری بم حاضر می‌شوند و انصراف می‌دهند. این کار درستی نیست، چون ما در یک سطح حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنیم. تیم ما در نیم فصل اول ۳ بازی کمتر از تیم‌های دیگر لیگ داشت و این موضوع روی تعداد تفاضل گل ما تاثیر گذاشت.

او تصریح کرد: اوضاع مالی در لیگ بانوان در باشگاه‌های مختلف متفاوت است، اما تیم‌های بالای جدول شرایط اقتصادی بهتری نسبت به پایین جدولی‌ها دارند و این موضوع واضح است که تیم‌های بالای جدول هزینه بیشتری می‌کنند و در نتیجه با بازیکنان بهتری قرارداد می‌بندند.

یزدانی افزود: فوتبالیست‌های خانم تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارند و برای بازی‌های خارج از خانه به خاطر اوضاع مالی مجبور می‌شوند که با اتوبوس سفر کنند. این مسئله خودش خستگی زیادی برای آن‌ها به همراه دارد. امیدوارم روز به روز اوضاع مالی در فوتبال بانوان بهتر شود.

دروازه بان تیم شهرداری بم در ادامه گفت: کار داوران به گونه‌ای است که همیشه جای یکسری صحبت و اختلاف نظر در آن وجود دارد، اما قضاوت داوران کشور ما در نیم فصل اول خوب بود. داوران خوبی در لیگ ما قضاوت می‌کنند و امیدوارم مسائلی که در ابتدای مسابقات پیش آمد و باعث کنار کشیدن یکسری از داوران ما شد دیگر مطرح نشود.

یزدانی تصریح کرد: سطح لیگ این هفته‌های آخر جالب‌تر و جذاب‌تر شده بود. ما برای دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ می‌جنگیم و حضور سایر مدعیان باعث بالا رفتن جذابیت مسابقات می‌شود.


بیشتر بخوانید: ثبت یک رکورد تاریخی توسط بانوان در فوتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار