رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا امروز با برگزاری ۱۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۱۴ دیدار پیگیری شد و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان رفتند. تیم بسکتبال سلتیک بوستون در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های کنفرانس شرق با تورنتو رپتورز بازی کرد و در نهایت با نتیجه ۱۱۳ - ۹۷ شکست خورد تا روند پیروزی‌های این تیم قطع شود.  

قهرمان فصل گذشته لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا حالا با این برد بیست و دومین برد فصلش را کسب کرد تا از این حیث با حریفش وضعیت برابری پیدا کند، البته آن‌ها ۲ باخت بیشتر از سلتیکی‌ها دارند و به همین دلیل پائین‌تر از این تیم در رتبه چهارم کنفرانس شرق قرار دارند. بوستونی‌ها البته با این باخت یک پله سقوط را هم تجربه کرده اند و به رتبه سوم رسیده اند.  

پیروزی صدر نشینان غرب وشرق برابر حریفان/ شکست میلیمتری فیلدلفیا برابر تورنتو

تیم‌های بسکتبال فیلادلفیا و میامی هم دیگر دیدار مهم امروز را برگزار کردند، این بازی بسیار حساس و نزدیک دنبال شد و در نهایت این تیم میامی بود که توانست با نتیجه ۱۱۷ - ۱۱۶ بزنده بازی باشد، آن‌ها با این پیروز یک پله صعود را تجربه کردند و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند. حریفشان هم با این شکست در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی ماند.  صدر نشین رقابت‌های کنفرانس شرق یعنی میلواکی هم به روند برد هایش ادامه داد و با نتیجه ۱۱۱ - ۱۰۰ مقابل اورلاندو به پیروزی رسید تا صدر نشینی اش را بیش از پیش تثبیت کند.  

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز، اما در کنفرانس غرب هم بازی مهمی انجام داد و با نتیجه ۱۲۸ - ۱۲۰ مقابل پورتلند به پیروزی رسید تا به بیست و پنجمین برد فصلش دست یابد و صدرنشینی اش را تثبیت کند.  لس آنجلس کلیپرز هم در یکی از دیگر دیدار‌های مهم ۱۲۰ - ۱۰۷ به یوتا باخت تا در همان رتبه دوم دول باقی بماند و نتواند فاصله اش را با صدر جدول کمتر کند.  

نتایج رقابت‌های بامداد و صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است: 

پیروزی صدر نشینان غرب وشرق برابر حریفان/ شکست میلیمتری فیلدلفیا برابر تورنتو

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار