معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: قطعا ایجاد فضای رقابتی در استان باعث افزایش کیفیت و تلاش مضاعف می‌شود و ما باید از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان استقبال کنیم.

خانه صنعت و معدنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حاتمی  معاون  اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری خارجی در استان گفت: قطعا ایجاد فضای رقابتی در استان باعث افزایش کیفیت و تلاش مضاعف می‌شود و ما باید از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان استقبال کنیم.


او  افزود: در برخی استان‌های کشور ، سرمایه گذاران شناسایی و پیشنهادات زیادی در خصوص حمایت از آنها داده می‌شود اما بسته‌های حمایتی ما در استان و نیز جاذبه‌ها و امتیازات استان به گونه‌ای است که برای سرمایه گذار جذابیت دارد و از همین روست که اگر گیرهای اداری در استان به حداقل برسد و همراهی و هماهنگی لازم به وجود بیاید قطعا شاهد حضور گسترده سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهیم بود.


معاون استاندار  گفت : استان کرمانشاه تنها استانی است که هم با قسمت عربی و هم کردی عراق هم مرز و دارای بازارچه و گمرک است و شش مبادی ورودی مرزی با عراق دارد که این امتیازات برای یک سرمایه‌گذار که تولید صادرات محور دارد یک مزیت استثنایی‌ست که تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های صادراتی دارد.


رییس  خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز در سخنانی با استقبال از ورود سرمایه‌گذاران خارجی به استان، آن را نویدبخش تحول تازه‌ای در توسعه اقتصادی استان دانست و بیان کرد:  باید برای حضور هر سرمایه‌گذار داخلی و خارجی که می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی استان، به ایحاد اشتغال کمک و بخشی از مشکلات بیکاری را نیز رفع کند فرش قرمز پهن کنیم و از تمام امکانات موجود برای حفظ و جذب آنها استفاده کنیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.