معاون فرماندار شهرستان شبستر گفت:نظارت دقیق و مداوم بر قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین وظایف کارگروه کنترل و تنظیم بازار است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عبدالهی معاون فرماندار شهرستان شبستر در جلسه کارگروه کنترل وتنظیم بازار شهرستان شبستر گفت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه‌های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

عبدالهی افزود: نظارت دقیق و مداوم بر قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین وظایف کارگروه کنترل و تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

عبدالهی همچنین نسبت به ساماندهی نانوایی ها، نظارت بر قصابی‌ها و نصب برچسب قیمت با معیار قراردادن نرخ‌های شرکت امور پشتیبانی دام کشور و نظارت مستمر بر آن‌ها توسط تیم‌های نظارتی بازار تاکید کرد.

عبدالهی گفت: بنا به دستور قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت، در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی علاوه بر تشکیل پرونده برای عدم درج قیمت، گرانفروشی برای واحد‌های متخلف نیز لحاظ و بشدت برخورد خواهد شد.او  افزود: نصب نرخ نامه در تمام قصابی‌ها و مراکز عرضه گوشت الزامی میباشد و با واحد‌های متخلف برخورد خواهد شد.

معاون فرماندار شبستر از احداث میدان بزرگ میوه و تره بار دائمی در شهرستان شبستر خبر داد و افزود: طرح توجیهی، کروکی و مختصات محل به صورت کارشناسی شده به زودی آماده شده و هدف از راه اندازی این میدان کاهش تورم و تثبیت قیمت میوه وتره بار، کنترل ونظارت به عرضه میوه و دسترسی آسان مردم به اقلام موردنیاز آنان می‌باشد.

او گفت: پویش مردمی بدون قیمت نخریم هم‌زمان با سراسر کشور در شبستر نیز اجرا می‌شود.

او بابیان اینکه نصب برچسب قیمت روی تمام کالا‌ها باید در دستور کار واحد‌های صنفی قرار گیرد، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌ویژه عدم درج قیمت کالا و خدمات، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شبستر مطلع کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.