رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش بینی شده بود مشکلی در تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان و حتی ۶ ماه آینده نداریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، امین زاده  رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از صنایع تولیدی شهرستان مراغه گفت: با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش بینی شده بود مشکلی در تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان و حتی ۶ ماه آینده نداریم.

 امین زاده  با اشاره به این‌که مدیریت بیماری کرونا در شهرستان به خوبی انجام شده است، افزود: تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها، تولید اقلام بهداشتی و نظارت مستمر برفرآیند تولید تا توزیع و فروش اقداماتی بود که در سطح استان و شهرستان‌ها به خوبی به ثمر نشسته است.

او گفت: باید به همین شکل دوران پسا کرونا را نیز طی کرد تا کمترین صدمات را در فضای کسب و کار و شرایط معیشت خانوار شاهد باشیم.

امین زاده با اشاره به این‌که یکی از اهداف این سفر همسان سازی اهداف و برنامه‌های استانی با برنامه مدیران شهرستانی در عرصه جهش اقتصادی است،گفت: هرچند بخش خصوصی در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل تاثیرات کرونا بر فضای تولید دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت کامل در تولید بکار خواهیم بست.

او گفت: اکنون وضعیت اقتصادی کشور متاثر از تحریم‌ها و بیماری کروناست؛ اما به همت تلاشگران عرصه تولید امیدواریم و سعی خواهیم کرد ضمن همکاری با همه ارکان مدیریتی و اقتصادی استان از جمله مدیران شهرستانی، با تدوین یک سند اجرایی، مشکلات را از پیش پای تولید برداریم.

او در خصوص شهرستان مراغه و پتانسیل‌های کشاورزی و معدنی این شهرستان گفت: آنچه که می‌تواند در سند راهبردی این شهرستان برای جهش تولید مورد نظر مدیران و بخش خصوصی باشد، توسعه صنایع تبدیلی و سرمایه گذاری هدفمند در بخش صنایع معدنی است.

امین زاده  افزود: تا یکماه آینده مناقصه ۲۰۰ محدوده معدنی در استان برگزار می‌شود که جزئیات دقیق آن بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.