قائم مقام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران در طول چهل سال اخیر در تمام برهه‌های حساس انقلاب اسلامی همواره حضوری فعال در صحنه داشته و دارند بنابراین مردم مهمترین سرمایه انقلاب هستند.

مردم مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیازقائم مقام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در بیست و نهمین گردهمایی سران طوایف، معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ملت ایران در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمام مراحل انقلاب وفاداری خودشان را به نظام اسلامی به نمایش گذاشته‌اند.

او  بیان کرد: مهمترین سرمایه‌های ما در جمهوری اسلامی وجود رهبری معظم انقلاب و مردم بابصیر، آگاه و دشمن شناس است که دشمن همواره از این ۲ رکن شکست خورده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر با تمام توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که با این انقلاب داشتند به برکت وجود رهبری معظم و هوشمندی مردم همواره شکست خورده‌اند.

او  تاکید کرد: دشمنان ایران در راس آنها آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیار زیادی طراحی کردند اما به لطف پرودگار متعال و با هوشمندی مردم هیچ‌گاه به اهداف شوم خودشان دست نیافتند.

حجت الاسلام بی نیاز اظهار داشت: اگر ما می‌بینیم انقلاب اسلامی با تمام دشمنانی که دارد تا کنون سرپا مانده به دلیل موقعیت‌های جغرافیایی و اقتصادی آن نیست بلکه به دلیل داشتن رهبری آگاه و مردمی با بصیر است.

او  تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش هستند تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند اما به برکت هدایت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم هیچ‌گاه این اتفاق رخ نخواهد داد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به حماسه نهم دی افزود: حضور پر شور مردم در نهم دی برای حمایت از نظام و رهبر معظم انقلاب در تاریخ ایران ماندگار شد.

او  ادامه داد: ملت ایران در نهم دی با هدایت‌گری رهبر معظم انقلاب احساس وظیفه کرده و وارد میدان شده و از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاعی جانانه کردند.

صالح محمد شهنوازی از معتمدان زاهدان نیز در این نشست اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلاتی که دارند همواره در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته و دارند.

او  بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی با بصیر، آگاه و وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

این معتمد گفت: مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات فراوان در قضیه اصلاح نرخ سوخت هیچ واکنشی نسبت به این مساله از خودشان بروز ندادند.

او  اظهار داشت: بزرگان، معتمدان، ریش سفیدان و سران طوایف باید گوش، زبان و چشم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

علی غفاری از معتمدان سیستان نیز بیان کرد: مسوولان برای حل مشکلات مردم سیستان و بلوچستان بیش از پیش تلاش کنند زیرا مردم این استان مردمی صبور و وفادار به انقلاب هستند.

او  گفت: شیعه و سنی، بلوچ و زابلی در سیستان وبلوچستان بر خلاف تمام تلاش دشمنان در وحدت و همدلی زندگی می‌کنند.

این معتمد اظهار داشت: دنیای استکبار با تمام توان خود به میدان آمده تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما ملت ایران همواره پشتیبان این انقلاب بوده و هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار