۳۳۰ میلیارد ریال خسارت سیل به زیرساخت‌های آب و فاضلاب فارس

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: در بارندگی‌های اخیردر جنوب فارس ۳۳۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی این شهر‌ها وارد شد.

۳۳۰ میلیارد ریال خسارت سیل به زیرساخت‌های آب و فاضلاب فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایوب ملکوتی گفت: در بارندگی‌های اخیر ۳۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی شهر‌های جنوبی استان فارس وارد شد.

او افزود: این زیان‌ها به تاسیسات زیر بنایی و زیر ساخت‌های شهر‌های لامرد، اشکنان، گله دار، جهرم، اهل، جویم، مهر، وراوی، قیر، افزر، فدامی، فسا، حاجی آباد، گراش و خط آبرسانی به شهرستان‌های مهر و لامرد از خط آبرسانی محرم وارد شده است.

 معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: در بارندگی اواخر آذر در جنوب فارس در شهرستان لامرد بیش از ۱۴۴ میلی متر باران بارید.

او با بیان اینکه با اقدامات به موقع در کمترین زمان ممکن، آبرسانی به شهروندان به روال عادی بازگشت گفت: حجم بارش به طور میانگین در برخی از این مناطق به بیش از ۱۲۰میلیمتر رسید که منجر به تخریب تعدادی از چاه‌های آب شرب، خطوط انتقال آب، جاده‌های دسترسی و تأسیسات سرچاهی شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار