مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با صدور پیامی به مناسبت روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در پیام دکتر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد به مناسبت ۱۱ دی ماه روز پرستار آمده است: زندگی، با وجود تمام سختی‌هایی که دارد زیبایی‌های فراوانی در دل آن نهفته است، ارزش‌ها وشاخصه‌هایی که اگر به آن‌ها بیندیشیم به خاصیت زیبای زندگی پی خواهیم برد. چه خوبست که دلیل لبخند وشادی‌ها ومسکن آلام همنوعان خویش باشیم و با دلگرمی که به آنان میدهیم هرچند کم ولی عمیق نور امیدی در دلشان را ایجاد کنیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پرستار عجب واژه آشنایی ست، کلمه‌ای که ناخودآگاه هر شنونده‌ای را به آرامش پس از توفان، وبیاد انسان‌های فداکار و بی ادعایی می‌اندازدکه به معنای واقعی کلمه، خالصانه تلاش میکنند تا بیماران دوران بیماری و نقاهت خود را به آرامی سپری کنند. زنان ومردان سپید پوشی که لحظه‌ای لبخند از سیمایشان دور نمی‌شود.

اینجانب این روز مبارک (پنجم جمادی الاول) سالروز ولادت شیر زن صحرای کربلا زینب کبری (س) که به حق بزرگ پرستار همیشه تاریخ زیبنده ایشان می‌باشد را به همه پرستاران گرانقدر ایران اسلامی بویژه پرستاران معزز و گرامی بیمارستان امام خمینی مهاباد تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت حق خواستارم خدمت خالصانه و ارزشی این همکاران را باقی صالحات ایشان عنایت بفرماید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.