رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از نام نویسی ۲۰۷ نفر در بخش الکترونیک آزمون سراسری قرآن در این استان خبر داد.

نام نویسی ۲۰۷ همدانی در بخش الکترونیک آزمون سراسری قرآنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب شهنوازیان، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: امسال هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در دی و بهمن در چهار گروه و ۱۶ رشته برگزار می‌شود.

او افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش الکترونیک هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند تا ۱۵ دی با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir در رشته‌های سبک زندگی و سیره معصومین ع و روخوانی قرآن کریم نام نویسی نمایند.

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون رشته‌های الکترونیکی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۵ و ۲۶ دی اعلام شده است گفت: آزمون کتبی هجدهمین دوره حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز، پنج‌شنبه ۱۱ بهمن همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهنوازیان عنوان کرد: در بخش کتبی و الکترونیک در مجموع ۳ هزار و ۹۶۶ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳ هزار ۷۵۹ نفر در بخش کتبی و ۲۰۷ نفر در بخش الکتروینک بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این آزمون محدودیت سنی ندارد، ادامه داد: تمامی مراحل نام نویسی و دریافت کارت آزمون برای داوطلبان مرد و زن در هر گروه سنی فقط از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های قرآنی به ویژه در گروه سنی جوانان و نوجوانان و ایجاد انگیزه در بین عموم مردم جامعه به فراگیری معارف قرآن و عترت را ازجمله اهداف برگزاری این آزمون است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار